vineri, 13 iunie 2014

Zi de Vineri

Păi da, altfel te scoli de dimineață într-o zi de vineri, mirosind deja a week-end și a libertate pentru câteva zile.
Încep deja să mă gândesc unde și când voi pleca, pentru că sunt atâtea locuri minunate de văzut în Dobrogea...
Am doar o singură problemă. Sper ca starea de rău că-mi dă târcoale de ieri seara să-și ia tălpășița cât mai repede de pe domeniul meu.
Bineînțeles că eu sunt vinovată... Am încălcat regula vremii prezente: regim alimentar strict. Mi-a fost poftă de suc. Nu din acelea acidulate, colorate sau frumos ambalate.Un suc simplu precum o combinație de căpșuni cu banane. Dar cum materia primă lipsește cu desăvârșire am ales calea cea mai simplă. Un suc din magazin.
Spunea cineva că sucurile astea nu sunt naturale? Da, și? Cine să audă? Uneori comoditatea sau pofta sunt cele care fac legea. Și nu orice lege este bună.
Deci, mi-am satisfăcut pofta în câteva minute, iar acum deja i-am uitat gustul. Și bolesc de mai mult de 24 de ore. Bună treabă nu?
Când faci inventarul corpului propriu și nu iese nimic lipsă, doza de chimicale pe care i-o distribui, e altfel suportată.
Dar când ai lipsă în inventar și îi trântești  câte o ”palmă” de chimicale, are tot dreptul să declare ”Revolta de pe Bounty”.
Așa că mă aflu în etapa rugăciunilor și a promisiunilor de a fi fată cuminte.
Deci ce mâncăm aia suntem. M-am convins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu